Klachtenformulier - Move professionals

Move professionals, streeft naar het leveren van goede dienstverlening aan haar cursisten/opdrachtgevers. Ontstaat er een klacht, dan zal Move professionals ervoor zorgen dat de klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld. De cursist of opdrachtgever kan eerst via de docent zijn klacht bespreken. Samen proberen we dan een oplossing te zoeken. Mocht de klacht blijven bestaan, dan kan de klacht via dit Klachtenformulier kenbaar worden gemaakt bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris dhr. H. (Hein) Halfschepel (van bureau Interfysiek). Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van vijf jaar bewaard. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. De cursist/opdrachtgever ontvangt direct een ontvangstbevestiging van de klacht. Alle klachten worden binnen 2 weken na melding van de klacht besproken met opdrachtgever. Is er langer onderzoek nodig om de klacht naar behoren af te handelen, dan wordt de cursist/opdrachtgever hiervan op de hoogte gesteld.
Vul hier je volledige naam in?
Vul hier de naam van de organisatie in?
Vul hier je adres en huisnummer in?
Vul hier je postcode in?
Vul hier de plaats in?
Met welk telefoonnummer of mobiel kunnen wij contact opnemen?
Met welk E-mailadres kunnen wij contact opnemen?
Ongeldige invoer
Vul hier de naam van de gevolgde training in?
Vul hier de datum van gevolgde training in?
Vul hier de omschrijving van ja klacht in?
Ik geef toestemming om bovenstaande gegevens op te slaan en te gebruiken om met mij te communiceren Privacyreglement van toepassing.

(*) Verplichte velden.