Move professionals

Bureau Move professionals ondersteunt organisaties in de jeugdzorg, de gehandicaptenzorg, de ouderenzorg, de GGZ en in het sociaaldomein bij het werken aan een goede en veilige omgeving voor cliënten en medewerkers.Move professionals (VOF) is opgericht door Mirjam van Eerde. Inmiddels werkt zij samen met een vaste partner, Cora Ledder. Daarnaast zijn er een aantal vaste flexibele medewerkers. Wij hebben gewerkt als manager, beleidsadviseur, trainer, calamiteitenonderzoeker, organisatieadviseur, maar zijn ooit gestart met de voeten in de klei, als (jeugd) hulpverlener en Z-verpleegkundige. Die basis heeft onze visie gevormd. Na al die jaren zijn we op elk organisatieniveau actief. Direct klantcontact, minimale overhead, werkend met ervaren specialisten uit uw eigen branche. 

De passie van Move professionals

Onze passie ligt in het versterken van de professionele zorg in het hart van de organisatie: het primaire proces. De duurzame en betrokken inzet van de medewerkers bepaalt het gezicht en de vitaliteit van de organisatie. Zelfbewuste medewerkers maken het verschil voor cliënten! Goed luisteren naar de klant, de cliënt, de bewoner en zijn naasten. Eigen regie, juist ook wanneer mensen afhankelijk zijn of worden van zorg of ondersteuning van anderen. Samen met cliënten, jong of oud, burgers, teams, professionals en management waardevolle en veilige zorg en dienstverlening creëren. Ook in tijden van schaarste en turbulentie. Creatief en tegendraads brengen we organisaties in hun kracht. Wij ontwikkelen heldere en praktijkgerichte adviezen en helpen deze waar nodig in praktijk te brengen. We doen dat zo dat zelforganisatie, het lerend vermogen en de veiligheid worden versterkt. 

Kennis en ervaring

Wij staan dichtbij het werkveld en kennen de professionele praktijk. Wij kijken naar de bedoeling van de organisatie en vanuit die kern kijken we naar de organisatie als geheel. Wij hebben brede en jarenlange ervaring met alle thema's die deel uit kunnen maken van het werk van professionals in het primaire proces van uw organisatie. Zoals incidenten, calamiteitenonderzoek, klachtonderzoek privacy, grensoverschrijdend, dilemma's, dwang en drang, valpreventie, medicatie, veiligheid, kwaliteitscyclus, methodisch werken, de zorgcyclus, rapporteren, maar ook samenwerken, teamontwikkeling, reflectie of intervisie.

Onze kracht

Onze kracht is dat wij met verstand van veranderingsprocessen en vanuit de bedoeling van uw organisatie de professionele zorg in beweging brengen. Wij zijn positief kritisch en leveren een bijdrage aan een rechtvaardige cultuur in organisaties door te kijken nasr feiten en omstsnadigheden, door te ontschuldigen en door het erkennen van schade, pijn en verdriet.
We zetten ons in voor eigen regie van professionals, ook in ketensamenwerking en we geven inhoudelijke advisering op zorgveiligheid en kwaliteit.

Waarde toevoegen

Verschil maken. Een stem (terug) geven aan cliënten en professionals. Omdat eigen regie en zelforganisatie in de zorg aandacht nodig hebben. Het gaat niet vanzelf. Cliënten en professionals kunnen elkaar versterken, door samen te werken en naar elkaar te luisteren. Als dat lukt ontstaan er prachtige dingen. Als dat niet lukt willen wij graag onze ervaring, kennis en aandacht inzetten om de organisatie slimmer, leuker en veiliger te maken!

We gaan hierover graag met u in gesprek. Bel ons op 030-2072321 of neem contact met ons op via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

  Volg ons op


 

 Contact

Secretariaat | Kantoor | Trainingslocatie
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
030-2072321
Christiaan Krammlaan 2
3571 AX Utrecht
 Bedrijfsgegevens

Bank NL90RABO0146580664
KvK 71423656
BTW nummer NL858710110B01